avatar Ten blog rowerowy prowadzi Herman ze wsi Michalcza. Mam przejechane 3991.69 kilometrów w tym 676.62 w terenie. Jeżdżę zazwyczaj z prędkością średnią 21.71 km/h.

Wykres roczny blog rowerowy Herman.bikestats.pl

Marzec, 2012

02:13 h 24.95 km/h
Prędkość max: 44.10 km/h

Odwiedziny dziewczyny w Gnieźnie ;)

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 0

Wyjazd tak jak w tytule, przy okazji zawiozłem potrzebne materiały do nauki matmy, których zapomniałem wcześniej dać jak byłem w Gnieźnie.

Trasa do Gniezna prowadziła bocznymi, mało uczęszczanymi drogami i byłoby wszystko ok, gdyby wiatr chciał trochę odpuścić. To chyba on najskuteczniej mnie męczył, choć jakoś strasznie szybko nie jechałem (<30km/h). U dziewczyny mogłem być niestety tylko ok 3h, bo trzeba było wracać do domu by zdążyć na msze w kościele. Niestety brak odpowiedniego posiłku i nieco mocniejszy wiatr zaowocował nieco niższą średnią niż na początku i tym, że po prostu brakowało siły na wzniesieniach. Na dodatek lekko sobie przedłużyłem, bo nie wiedząc czemu pojechałem aż do Świątnik Małych i stamtąd do Karniszewa.

Wpadłem do domu bardzo głodny i zmęczony, a na ubranie i umycie miałem tylko 10min i niestety musiałem jechać na msze praktycznie bez energi. Teraz na szczęście mogłem się nieźle posilić i zrobić ten oto mały wpisik ;) Przy okazji po kolacji dodam do pozostałych wpisów parę zdjęć by było bardziej kolorowo :)

02:30 h 22.67 km/h
Prędkość max: 40.40 km/h

Nocny objazd okolicy z Andrzejem + dojazd do sklepu

Piątek, 23 marca 2012 · dodano: 23.03.2012 | Komentarze 1

Tuż po pracy, a pracowałem praktycznie cały dzień tuż po zjedzeniu śniadania, wybrałem się do Andrzeja, bo sporo wcześniej napisał do mnie z zapytaniem czy mam ochotę dzisiaj pojeździć. A więc szybko się przebrałem i pomknąłem do niego, w sumie mogłem się nie spieszyć, bo Andrzej musiał jeszcze coś zjeść i się ubrać, więc nieco czasu uciekło.

Ruszyliśmy jak to często bez planu w kierunku Świniar, tam drogą przy jeziorze i później polnymi dojechaliśmy aż do Laskowa, w którym o dziwo byłem pierwszy raz rowerem. W sklepie w Laskowie stało sporo słit fanów paki :p Stamtąd kierowaliśmy się do Gącza i Janowca Wlkp. W Janowcu zrobiliśmy mały objazd i następnie wybraliśmy się do Mieleszyna przejeżdżając przez Gącz i Laskowo. Andrzej zauważył, że niebo jest bardzo ładne i rzeczywiście to tylko uprzyjemniło wyjazd. Dotarliśmy do Mieleszyna i stamtąd droga już prosta do Karniszewa i Kłecka. W Kłecku odpoczynek przy okazji oglądając wygłupy i niski poziom obecnej młodzieży (byliśmy zdegustowani), następnie cmentarz i powrót przez Polską Wieś, Charbowo i w Ułanowie przystanek u Andrzeja na pyszne kakao i ptasie mleczko :)

Jazda mijała naprawdę przyjemnie, tempo było również bardzo dobre i kręciło się fajnie, tym bardziej, że spotykaliśmy po drodze miejsca o pięknym, intensywnym zapachu "świeżego" gnoju :p

01:02 h 20.68 km/h
Prędkość max: 46.30 km/h

Jazda po Klecku nocą z Andrzejem

Wtorek, 20 marca 2012 · dodano: 21.03.2012 | Komentarze 2

Andrzej napisał do mnie czy mam ochotę na jazdę i jakos tak sie składało, ze akurat mogłem w okolicach 20 pojeździc. Większą część trasy stanowily chyba zabawy w Klecku typu schody, schody, schody :p Powrót do domu to byl taki mały trening pod wiatr i rzeczywiście nogi troche to poczuły

00:34 h 24.58 km/h
Prędkość max: 41.70 km/h

Krótka pętla treningowa

Poniedziałek, 19 marca 2012 · dodano: 19.03.2012 | Komentarze 0

Michalcza - Pomarzany - Charbowo - Ułanowo - Michalcza

Najpierw pod wiatr, później z wiatrem i znowu pod wiatr. Było to całkiem męczące pomimo małego dystansu, ale przynajmniej mam ochotę zjeść kolację :p

Kurtka z lidla rzeczywiście wiatru nie przepuszcza, ale bawełniane ubranie pod nią dzięki temu było kompletnie mokre :p Ciekawe jak się sprawuje przy ubranku typowo rowerowym

01:59 h 21.56 km/h
Prędkość max: 37.90 km/h

Krotki wypad do janowca

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 4

Droga do janowca typowo asfaltowa z małą ilością terenu, powrót do domu głównie lasami i to zupełnie nieznanymi mi ścieżkami. Ścieżki te były całkiem malownicze i warto by je zwiedzić dokładniej, bo chyba będzie co objechać :)

Fotki co prawda przedstawiają jeszcze jesienne widoki, ale na lato już na pewno wszystko będzie o wiele bardziej kolorowe i wesołe :)

Lucy i Marin w tle © Kenhill

Promocja super serwisu :) © Kenhill

05:41 h 20.19 km/h
Prędkość max: 45.50 km/h

Pierwsza setka w doborowym towarzystwie :)

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 17.03.2012 | Komentarze 3

Wszystko zaczęło się od pomysłu grigora na wycieczkę na wał wydartowski :) Jako miejsce spotkania wybrano Gniezno, a dokładnie na ławeczkach przed katedrą :)
Wyjechaliśmy z Andrzejem (Kenhill) o 9 godzinie i obraliśmy drogę do Gniezna bocznymi trasami. Przy katedrze czekali już na nas Grzegorz i Pan Jerzy, czekaliśmy już tylko na Micor'a ;) Zrobiliśmy sobie fotkę pod katedrą, później też fotki były w czasie drogi ;)

Później długo by opowiadać jak mijała nam podróż, ale jedno jest pewne, setka z taką ekipą jest naprawdę przyjemnością, pomimo tego, że było ta jazda głównie asfaltowa ;) Jechało się sprawnie i przyjemnie, Grigor ciągle czymś nas rozśmieszał i widział wszystkie sarny na polach :p Pan Jerzy naprawdę koksił na asfalcie, a wraz Micorem okazał się całkiem dobrym nawigatorem :)

Mam nadzieję na więcej takich wyjazdów i to nawet w jeszcze większym gronie, bo jeździ się bardzo dobrze :)

Spalona wieża widokowa w Dusznie © Kenhill

Kościół na świeżym powietrzu © Kenhill

Widok na ławeczki przy kościołku © Kenhill

O tutaj pojedziemy nastepnym razem :p © Kenhill
Kategoria od 100km do ...

03:52 h 15.45 km/h
Prędkość max: 42.80 km/h

Pierwsza solidna zabawa w terenie, a raczej w bagnie :p

Niedziela, 11 marca 2012 · dodano: 11.03.2012 | Komentarze 0

Opis będzie krótki, bo dokładniejszy znajdziecie u Kenhilla na blogu ;)

Chyba nigdy tak dużo nie używałem blatu 22 z przodu :D W sumie było dużo terenu, jeszcze więcej błota i sporo frajdy pomimo solidnego wiatru :)
Rower jak na razie się sprawdza bardzo dobrze i jestem zadowolony, choć przedni hamulec przedni znowu pokazał charakter avida i trzeba było zmarnować nieco czasu na jego regulacje.

Błotne pobojowisko. © Kenhill

02:06 h 18.59 km/h
Prędkość max: 44.40 km/h

Smiganie późnym popołudniem ;)

Piątek, 9 marca 2012 · dodano: 09.03.2012 | Komentarze 0

Trasy dokładnie nie pamiętam, ale dodam parę fotek ;)

Babcia tutaj pracowała 2 lata jako księgowa

Andrzej przy tablicy

Pałac nieco dokładniej

Fura przed pałacem :p

Tablica informacyjna z bliska czyli przykład fajnego oznakowania ciekawych miejsc na terenie województwa wielkopolskiego

No i całe wzniesienia na tej fotce to wyglądają jak stół :(

Miejsce spalenia zielarek

Taki ciekawy widok z mostku nad torami

No i na koniec fotka naszych wozidełek

02:06 h 17.62 km/h
Prędkość max: 44.80 km/h

Kolejny wyjazd z Andrzejem ;)

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 04.03.2012 | Komentarze 0

Po powrocie z kościoła o 18 zdecydowałem, że mogę jeszcze pozwolić sobie na jazdę i tak zrobiłem. Po małym przygotowaniu i 2 razach dodzwonienia się do Andrzeja pomyślałem, że po prostu do niego podjadę. Okazało się, że pracował i trzeba było jeszcze wymienić dętkę w tylnym kole, więc jakoś tak uciekł czas, że wyruszyliśmy prawie o 19 ;)

Teraz objechaliśmy chyba nieco więcej, bo wybraliśmy się drogą z Ułanowa do
Charbowa i następnie do Kłecka. W Kłecku trochę pojeździliśmy i spotkaliśmy kolegę z byłego już liceum. Trochę pogadaliśmy, kolega zobaczył mój nowy rower i opowiedział też o swojej nowej kolarce ;)

Z Kłecka udaliśmy się drogą do Polskiej Wsi, tam skręciliśmy w lewo i kierowaliśmy się do Wilkowyji. Stamtąd dalej do drogą do Kamieńca, ale skręciliśmy do Łagiewnik Kościelnych. Andrzej był już nieco wtedy zmęczony, bo praktycznie nic nie jadł, a to co zjadł to podczas pracy już spalił. Robiliśmy po drodze przystanki i tak dotarliśmy do Kamieńca ;) Teraz czekał nas chyba najgorszy odcinek drogi, bo była to droga polna nieco dziurawa i błotna. z kilkoma przerwami dojechaliśmy do Pomarzan i już wtedy do mojego domu został dosłownie kawałek trasy :) U mnie w domu zjedliśmy kolacje i odprowadziłem Andrzeja do końca mojej wioski ;)

Ogólnie podczas drugiego wyjazdu czułem się już lepiej, nogi nie bolały, jedynie tyłek jeszcze przyzwyczaja się do siedzenia ;) Mam nadzieję, że będzie więcej takich wyjazdów :)

03:30 h 15.82 km/h
Prędkość max: 37.60 km/h

Uzupełnienie kilometrów za styczen i luty oraz pierwsza dłuższa wycieczka z Andrzejem ;)

Piątek, 2 marca 2012 · dodano: 04.03.2012 | Komentarze 0

Niestety tak jak zwykle początek roku to dosłownie szczątkowe przejazdy z domu do sklepu głównie i nic w tym czasie dodawać do blogu nie mogę.

W piątek po powrocie ze studiów Andrzej namówił mnie na małą jazdę już po zmroku ;) Wybraliśmy się dobrze znanymi, głównie asfaltowymi ścieżkami w okolicy i była to typowa jazda bez ciśnienia, w sumie to było dopiero przyzwyczajenie do roweru :p

Jazda upływała spokojnie, wiatr był prawie niewyczuwalny, a księżyc całkiem mocno oświetlał drogę. Niestety już w Świniarach górnych przebiła się jemu dętka w przednim kole i musieliśmy kawałek rowery poprowadzić czekając później na przystanku na przyjazd Mamy Andrzeja ;) Pomogłem spakować rower i dalej dojechałem już sam do jego domu ;)

Powrót do domu był już całkiem trudny, bo uda bolały z powodu dłuższego braku ruchu i co oczywiste braku kondycji.

Na koniec fotka roweru całkiem czystego, bo teraz już taki nie jest