avatar Ten blog rowerowy prowadzi Herman ze wsi Michalcza. Mam przejechane 3991.69 kilometrów w tym 676.62 w terenie. Jeżdżę zazwyczaj z prędkością średnią 21.71 km/h.

Wykres roczny blog rowerowy Herman.bikestats.pl
03:30 h 15.82 km/h
Prędkość max: 37.60 km/h

Uzupełnienie kilometrów za styczen i luty oraz pierwsza dłuższa wycieczka z Andrzejem ;)

Piątek, 2 marca 2012 · dodano: 04.03.2012 | Komentarze 0

Niestety tak jak zwykle początek roku to dosłownie szczątkowe przejazdy z domu do sklepu głównie i nic w tym czasie dodawać do blogu nie mogę.

W piątek po powrocie ze studiów Andrzej namówił mnie na małą jazdę już po zmroku ;) Wybraliśmy się dobrze znanymi, głównie asfaltowymi ścieżkami w okolicy i była to typowa jazda bez ciśnienia, w sumie to było dopiero przyzwyczajenie do roweru :p

Jazda upływała spokojnie, wiatr był prawie niewyczuwalny, a księżyc całkiem mocno oświetlał drogę. Niestety już w Świniarach górnych przebiła się jemu dętka w przednim kole i musieliśmy kawałek rowery poprowadzić czekając później na przystanku na przyjazd Mamy Andrzeja ;) Pomogłem spakować rower i dalej dojechałem już sam do jego domu ;)

Powrót do domu był już całkiem trudny, bo uda bolały z powodu dłuższego braku ruchu i co oczywiste braku kondycji.

Na koniec fotka roweru całkiem czystego, bo teraz już taki nie jest