avatar Ten blog rowerowy prowadzi Herman ze wsi Michalcza. Mam przejechane 3991.69 kilometrów w tym 676.62 w terenie. Jeżdżę zazwyczaj z prędkością średnią 21.71 km/h.

Wykres roczny blog rowerowy Herman.bikestats.pl
01:59 h 21.56 km/h
Prędkość max: 37.90 km/h

Krotki wypad do janowca

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 4

Droga do janowca typowo asfaltowa z małą ilością terenu, powrót do domu głównie lasami i to zupełnie nieznanymi mi ścieżkami. Ścieżki te były całkiem malownicze i warto by je zwiedzić dokładniej, bo chyba będzie co objechać :)

Fotki co prawda przedstawiają jeszcze jesienne widoki, ale na lato już na pewno wszystko będzie o wiele bardziej kolorowe i wesołe :)

Lucy i Marin w tle © Kenhill

Promocja super serwisu :) © Kenhill
Kategoria do 50km

Kenhill
| 14:38 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj W tym domku już kiedyś byliśmy, co błądziliśmy jakieś 1.5h po lesie :D Co tam pełno butelek było, Kenhilla jeszcze wtedy miałem :D
Herman
| 19:58 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Wracałem przez lasy zaczynające się we Flantrowie, całkiem przyjemne i chyba warte do dokładniejszego zjechania, ja tylko jechałem na orientacje do domu, bo czasu nie miałem na spokojny objazd
grigor86
| 23:42 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Byłem w Janowcu :-) w biedrze na zakupach po drodze :-)
Kenhill
| 19:10 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Którędy dokładnie wracałeś?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciwka