avatar Ten blog rowerowy prowadzi Herman ze wsi Michalcza. Mam przejechane 3991.69 kilometrów w tym 676.62 w terenie. Jeżdżę zazwyczaj z prędkością średnią 21.71 km/h.

Wykres roczny blog rowerowy Herman.bikestats.pl
02:30 h 22.67 km/h
Prędkość max: 40.40 km/h

Nocny objazd okolicy z Andrzejem + dojazd do sklepu

Piątek, 23 marca 2012 · dodano: 23.03.2012 | Komentarze 1

Tuż po pracy, a pracowałem praktycznie cały dzień tuż po zjedzeniu śniadania, wybrałem się do Andrzeja, bo sporo wcześniej napisał do mnie z zapytaniem czy mam ochotę dzisiaj pojeździć. A więc szybko się przebrałem i pomknąłem do niego, w sumie mogłem się nie spieszyć, bo Andrzej musiał jeszcze coś zjeść i się ubrać, więc nieco czasu uciekło.

Ruszyliśmy jak to często bez planu w kierunku Świniar, tam drogą przy jeziorze i później polnymi dojechaliśmy aż do Laskowa, w którym o dziwo byłem pierwszy raz rowerem. W sklepie w Laskowie stało sporo słit fanów paki :p Stamtąd kierowaliśmy się do Gącza i Janowca Wlkp. W Janowcu zrobiliśmy mały objazd i następnie wybraliśmy się do Mieleszyna przejeżdżając przez Gącz i Laskowo. Andrzej zauważył, że niebo jest bardzo ładne i rzeczywiście to tylko uprzyjemniło wyjazd. Dotarliśmy do Mieleszyna i stamtąd droga już prosta do Karniszewa i Kłecka. W Kłecku odpoczynek przy okazji oglądając wygłupy i niski poziom obecnej młodzieży (byliśmy zdegustowani), następnie cmentarz i powrót przez Polską Wieś, Charbowo i w Ułanowie przystanek u Andrzeja na pyszne kakao i ptasie mleczko :)

Jazda mijała naprawdę przyjemnie, tempo było również bardzo dobre i kręciło się fajnie, tym bardziej, że spotykaliśmy po drodze miejsca o pięknym, intensywnym zapachu "świeżego" gnoju :p