avatar Ten blog rowerowy prowadzi Herman ze wsi Michalcza. Mam przejechane 3991.69 kilometrów w tym 676.62 w terenie. Jeżdżę zazwyczaj z prędkością średnią 21.71 km/h.

Wykres roczny blog rowerowy Herman.bikestats.pl
02:13 h 24.95 km/h
Prędkość max: 44.10 km/h

Odwiedziny dziewczyny w Gnieźnie ;)

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 0

Wyjazd tak jak w tytule, przy okazji zawiozłem potrzebne materiały do nauki matmy, których zapomniałem wcześniej dać jak byłem w Gnieźnie.

Trasa do Gniezna prowadziła bocznymi, mało uczęszczanymi drogami i byłoby wszystko ok, gdyby wiatr chciał trochę odpuścić. To chyba on najskuteczniej mnie męczył, choć jakoś strasznie szybko nie jechałem (<30km/h). U dziewczyny mogłem być niestety tylko ok 3h, bo trzeba było wracać do domu by zdążyć na msze w kościele. Niestety brak odpowiedniego posiłku i nieco mocniejszy wiatr zaowocował nieco niższą średnią niż na początku i tym, że po prostu brakowało siły na wzniesieniach. Na dodatek lekko sobie przedłużyłem, bo nie wiedząc czemu pojechałem aż do Świątnik Małych i stamtąd do Karniszewa.

Wpadłem do domu bardzo głodny i zmęczony, a na ubranie i umycie miałem tylko 10min i niestety musiałem jechać na msze praktycznie bez energi. Teraz na szczęście mogłem się nieźle posilić i zrobić ten oto mały wpisik ;) Przy okazji po kolacji dodam do pozostałych wpisów parę zdjęć by było bardziej kolorowo :)