avatar Ten blog rowerowy prowadzi Herman ze wsi Michalcza. Mam przejechane 3991.69 kilometrów w tym 676.62 w terenie. Jeżdżę zazwyczaj z prędkością średnią 21.71 km/h.

Wykres roczny blog rowerowy Herman.bikestats.pl
02:58 h 18.22 km/h
Prędkość max: 35.50 km/h

Leśny objazd + dojazdy

Piątek, 13 kwietnia 2012 · dodano: 14.04.2012 | Komentarze 4

Po powrocie ze studiów uznałem, że można wykorzystać czas na jazdę. Wybrałem coś innego niż zwykle, więc jazdę typowo w terenie ;)

Pojechałem do Andrzeja po swój plecak i praktycznie wszystkie klucze. Stamtąd do domu wypakować co niepotrzebne i następnie zacząłem od lasu przy Michalczy. Znam już chyba wszystkie drogi w tym lesie, więc obrałem taką ciekawszą, którą dojechałem do lasu przy Jaroszewie Drugim.

Marin w trakcie odpoczynku w lesie © Herman

Zaczęło nieco padać, ale byłem dzielny i w lesie dzielnie parłem do przodu. Tutaj zrobiłem rundkę honorową wokół całego lasu i wjechałem do lasu przy miejscowości Kłodzin ;) Minąłem starą ceglarnię, która popada w ruine i skierowałem się do lasu.

Stara ceglarnia © Herman

Tam jak zwykle niestety przestraszyło mnie nielegalne wysypisku, na którym tylko przybywa i to już coraz różniejszych odpadów począwszy od sprzętu agd i rtv po rzeczy takie jak stare opony, części wyposażenia samochodów i zwykłe śmieci po produktach spożywczych :(

Nielegalne wysypisko śmieci w pobliżu Kłodzina © Herman

Później droga do domu prowadziła ponownie przez las przy Michalczy i tak oto wróciłem do domu ;)

Przed wycieczką wykonałem też fotki roweru z nowymi hamulcami oraz kierownicą i efekt macie poniżej ;)

Marin i jego nowe hamulce © Herman

Nowa kierownica i hamulce w marinie © Herman
Kategoria od 50km do 100km

Herman
| 14:48 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Nie ważne do czego należy cegielnia, ważne, że to okolice Kłodzina :p Te wysypisko jest większe niż widać na jednej fotce, ale jakiś gostek z psem się zbliżał więc wolałem nie ryzykować i tylko jedna fotka wyszła niestety
grigor86
| 13:14 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Ludzie to największe śmieciarze jakie żyją na planecie!!!! Wstyd na maxa!
Kenhill
| 07:45 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Ta cegielnia należy do Jaworówka o ile się nie mylę :)
RamzyY
| 06:04 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj co do wysypisk to ludzie zachowują się gorzej, niż przysłowiowe świnie, normalnie strach podziwiać przyrodę, żeby tętno nie podskoczyło na widok tego szajsu ;x

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edzie