avatar Ten blog rowerowy prowadzi Herman ze wsi Michalcza. Mam przejechane 3991.69 kilometrów w tym 676.62 w terenie. Jeżdżę zazwyczaj z prędkością średnią 21.71 km/h.

Wykres roczny blog rowerowy Herman.bikestats.pl
02:33 h 20.66 km/h
Prędkość max: 45.50 km/h

Nocny objazd okolicy z Andrzejem 2

Środa, 18 kwietnia 2012 · dodano: 18.04.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj miałem się uczyć na jutrzejsze kolokwium z narzędzi informatyki, ale po tym jak prawie 2h nie dały żadnego efektu edukacyjnego uznałem, że szkoda marnować czas i prąd. Ubrałem się porządnie na rower i wleciałem do Andrzeja, ten sobie coś zjadł, ubrał się i wyruszyliśmy ;)

Droga prowadziła przez: Michalcza -> Ułanowo -> Świniary -> Dobiejewo -> Mieleszyn -> Karniszewo -> Kłecko -> Wilkowyja -> Gorzuchowo -> Zakrzewo -> Łagiewniki Kościelne -> Kamieniec -> Pomarzany -> Michalcza

W Kłecku pozwoliliśmy sobie na parę objazdów miasta i małe szaleństwa w parku nauki znaków drogowych, zaliczyło się też schody :p Ogólnie jazda była dosyć płynna i szybka, zwalnialiśmy tylko znacznie pod wiatr, który niestety dzisiaj nieco wiał, jednak chyba większość trasy jakoś udało się przejechać z wiatrem ;)