avatar Ten blog rowerowy prowadzi Herman ze wsi Michalcza. Mam przejechane 3991.69 kilometrów w tym 676.62 w terenie. Jeżdżę zazwyczaj z prędkością średnią 21.71 km/h.

Wykres roczny blog rowerowy Herman.bikestats.pl
03:01 h 23.87 km/h
Prędkość max: 38.39 km/h

Nocny objazd okolicy z Andrzejem 4 + dojazdy

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 2

Późno dosyć, bo dopiero o godzinie 21:20 udało mi się wybrać na rower. Praktycznie do godziny 17 nie zrobiłem nic, bo słońce tak dawało, że szkoda było się na nim marnować, później nieco zadbałem przed moim drugim domkiem i jakoś tak wyszło, że tak późno mi było dane jechać.

Podleciałem do Andrzeja, z którym miałem jechać, ten jeszcze nie był przygotowany, bo jest leniuch :p To niestety troszkę poczekałem, załadowało się trochę placka do plecaka i ruszyliśmy. Trasy za bardzo nie ma co opisywać, bo to był asfalt, więc nudy szalone jeśli chodzi o atrakcje, raczej było po prostu kręcenie i rozmowy. Noc była spokojna, fajnie się ogląda taką cichą okolicę i tylko światełka w oddali. Bardzo ładny był też widok ostatniej prostej w lesie przy wjeździe do Dąbrówki Kościelnej, niebo było takie ciemno-fioletowe, a po bokach las, to tworzyło taki jakby korytarz :)

Taka dziwna sytuacja była kiedy dojeżdżaliśmy do Dąbrówki Kościelnej i usłyszeliśmy głos dzwonu. Oboje do siebie powiedzieliśmy: "Że co?" i byliśmy mocno zdziwieni kto o tej porze (chyba godzina 23) mógł być na dzwonnicy i bić w dzwon co najmniej 5 razy.

Do domu wróciłem chyba po raz pierwszy tak późno, bo było to już 36 minut po północy :D

Gipka Ukrainka Andrzeja w Dąbrówce Kościelnej © Herman

Marin w Dąbrówce Kościelnej © Herman

Nasz mały posiłek czyli placek drożdżowy Babuni :D © Herman

Tablica informacyjna w Dąbrówce Kościelnej © Herman

Mały popas i odpoczynek na przystanku w Dąbrówce Kościelnej © Herman

Dąb papieski Jana Pawła II © Herman

Kolejny mały odpoczynek w drodze do domu © Herman

Trasa: Michalcza -> Ułanowo -> Charbowo -> Polska Wieś -> Wilkowyja -> Gorzuchowo -> Zakrzewo -> Łagiewniki Kościelne -> Olekszyn -> Rybno -> Kiszkowo -> Dąbrówka Kościelna -> Kiszkowo -> Rybno -> Olekszyn -> Kamieniec -> Pomarzany -> Michalcza