avatar Ten blog rowerowy prowadzi Herman ze wsi Michalcza. Mam przejechane 3991.69 kilometrów w tym 676.62 w terenie. Jeżdżę zazwyczaj z prędkością średnią 21.71 km/h.

Wykres roczny blog rowerowy Herman.bikestats.pl
03:23 h 17.05 km/h
Prędkość max: 36.56 km/h

Mocno błotna, terenowa jazda

Niedziela, 13 maja 2012 · dodano: 13.05.2012 | Komentarze 4

Tak pisząc na szybko jazda była przyjemna, trasa prawie całkowicie terenowa i ciekawa. Poznaliśmy kilka nowych miejsc, które warto objechać, zebraliśmy na sobie i na rowerach nieco błota i poznaliśmy także w Skokach 3 nowych bikerów, których serdecznie stąd pozdrawiam :)

Najśmieszniejsze jest chyba to, że naprawdę nie wiedziałem w jakiej okolicy poruszam się tym rowerem i dlatego w tytułach zdjęć i ich opisach praktycznie nie macie nazw miejscowości :p

Postój po deszczu dosyć solidnym w lesie © Herman

Następny postój w lesie nie wiadomo gdzie :p © Herman

Fajne mokradełka gdzieś w lesie w nie wiem jakim miejscu © Herman

Marin w błocie na drodze przy bagienku © Herman

Śmietnik samochodowy gdzieś w lesie © Herman
Kategoria od 50km do 100km

Herman
| 10:59 sobota, 19 maja 2012 | linkuj Czepiasz się i tyle o :p Ważne, że są zdjęcia :p
Kenhill
| 14:17 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj Przez tą Małą Wełnę zresztą przedzieraliśmy się w tym podmokłym miejscu a później jechaliśmy po tej podmokłej łące :) Tyle pamiętam i myślę, że dobrze opisałem miejsca :)
| 14:16 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj Ta kładka jest niedaleko Karolewa, nad stawami rybackimi bądź jeziorem Karolewskim, można na nią trafić, gdy jadąc od skoków w stronę Sławy Wielkopolskiej (dalej Murowana Goślina), skręcając w lewo w drogę do Rejowca (przez Szczodrochowo).

Poza tym pomyliłeś kolejność :D

Pierwszy postój był w lasku w trójkącie między Raczkowem, Kuszewem i Kakulinem

2, 3, 4 i 5: zdjęcia było robione w okolicach Chociszewa (niedaleko nieczynnej lini kolejowej Skoki-Popowo Kościelne-Mieścisko itd.

6, 7:powinno być zaraz za Pierwszym (patrząc w kolejności) a było to w lesie przy drodze z Kakulina do Rakojadów niedaleko Małej Wełny

8, 9, 10: wiadomo jeziorko w Skokach.

11, 12: kładka tak jak już wcześniej wspomniałem ale z tego co pamiętam to trasa ta była oznaczona tabliczkami z Słońcem na niebieskim tle.

13: było to w lesie gdzieś między Glinnem a Raczkowem.
jerzyp1956
| 19:03 środa, 16 maja 2012 | linkuj ...gdzie takie ładne molo jest?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ialou