avatar Ten blog rowerowy prowadzi Herman ze wsi Michalcza. Mam przejechane 3991.69 kilometrów w tym 676.62 w terenie. Jeżdżę zazwyczaj z prędkością średnią 21.71 km/h.

Wykres roczny blog rowerowy Herman.bikestats.pl
02:34 h 26.28 km/h
Prędkość max: 37.64 km/h

Wyjazd do Janowca Wlkp i brak nauki

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 3

Miała być nauka geometrii analitycznej i C#, ale jakoś nic z tego nie wyszło. Dystans tak duży, bo musiałem wrócić się do domu, po głupią bieliznę, o której zapomniałem (miałem razem z dziewczyną iść do kościoła, a w pampersie to takiego wyjścia nie widzę)
Kategoria od 50km do 100km

Herman
| 20:11 sobota, 2 czerwca 2012 | linkuj Owszem można stać na zewnątrz, ale idąc do kościoła chcę jednak brać udział w mszy i jako tako komfortowe poruszanie się w spodenkach z pampersem nie jest :p
alkor
| 13:22 czwartek, 31 maja 2012 | linkuj Bez przesady- pampers zakrywa co ma zakrywać i tyle:)
Do kościoła potrafią włazić w takich rzeczach, że strój kolarski nie powinien nikogo zdziwić.
No, a ewentualnie zawsze można stać na zewnątrz.
RamzyY | 20:56 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj chyba, że w towarzystwie kolarzy ;) znikł byś w tłumie

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iniej