avatar Ten blog rowerowy prowadzi Herman ze wsi Michalcza. Mam przejechane 3991.69 kilometrów w tym 676.62 w terenie. Jeżdżę zazwyczaj z prędkością średnią 21.71 km/h.

Wykres roczny blog rowerowy Herman.bikestats.pl
03:00 h 22.64 km/h
Prędkość max: 43.48 km/h

Wyjazd do Gniezna i niby "Dzień Sportu"

Piątek, 17 maja 2013 · dodano: 17.05.2013 | Komentarze 0

Droga do Gniezna była trudna i to trafne słowo, wiatr typowo w twarz i prędkość 25km/h to było absolutne maksimum jakie dało się wycisnąć, choć raczej 22km/h nie przekraczałem. Ale jechałem do Dziewczyny, więc każdy następny kilometr był warty pokonania.

W Gnieźnie razem z Anetką udaliśmy się na zakupy prezentu na 18-tke dla jej kuzynki. Następnie Anetka chciała jeszcze odwiedzić 2 drogerie Natura i po niepowodzeniu w szukaniu okazji na kupno 2 lakierów do paznokci w cenie 1 wybraliśmy się do szanownego PWSZ, gdzie miał być "Dzień Sportu", ale przed głównymi budynkami spotkaliśmy raczej pracowników uczelników i nielicznych studentów. Więcej osób było na boisku "Orlik", gdzie odbywały się mecze piłki nożnej z okazji owego "Dnia Sportu". Szukaliśmy wykładowcy, któremu chcieliśmy się pokazać, bo niby miał sprawdzać obecność, ale nigdzie go nie poszukaliśmy.
Zrobiliśmy kółko honorowe po starych koszarach i wróciliśmy do akademika.

Powrót do domu był jednych z fajniejszych i takich życzyłbym sobie jak najwięcej. Wiatr, który wcześniej był niemiłosiernie mocny i wiał w twarz teraz nieco osłabł i zmienił kierunek tak, że nieco mi pomagał. I te nieco pomocy pozwoliło wykręcić średnią ponad 30km/h przez całą trasę powrotną do domu. Jechałem zazwyczaj prędkościami między 32-36km/h i droga mijała naprawdę ekspresowo. Nakład sil był znacznie mniejszy i dojechałem do domu prawie nie zmęczony :)

Troszkę też słońce mnie opaliło i nieźle wytopiło :p