avatar Ten blog rowerowy prowadzi Herman ze wsi Michalcza. Mam przejechane 3991.69 kilometrów w tym 676.62 w terenie. Jeżdżę zazwyczaj z prędkością średnią 21.71 km/h.

Wykres roczny blog rowerowy Herman.bikestats.pl
02:11 h 23.11 km/h
Prędkość max: 40.10 km/h

Nocny objazd okolicy z Andrzejem 3

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 20.04.2012 | Komentarze 0

Wyjazd jak wyjazd, pogoda była ładna to znowu wybraliśmy się razem z Andrzejem w trasę szosową, bo niestety biedny Andrzej obecnie nie może jeździć na mtb z powodu braku dampera :( Trasa mija sprawnie i szybko, później za Reczem chyba zaczęło nieco się błyskać niebo i wiedzieliśmy, że zbliża się burza. W Janowcu Wlkp odwiedziliśmy moja dziewczynę, wypiliśmy herbatkę i trochę porozmawialiśmy. Powrót już był dosyć standardowy i u Andrzeja wypiłem jeszcze jedną herbatkę ;) Kręciło się całkiem nieźle i już czuję, że forma już jest nieco zbudowana, bo takie odcinki 50km nie są już żadnym wyzwaniem i męczarnią nawet pod wiatr ;)

Trasa: Michalcza -> Ułanowo -> Świniary -> Dobiejewo -> Międzychód -> Ośno -> Recz -> Sarbinowo Drugie -> Miniszewo -> Bielawy -> Janowiec Wlkp -> Flantrowo -> Łopienno -> Dobiejewo -> Świniary -> Ułanowo -> Michalcza